مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی' مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی

 

مدرس مدیریت استاد بازاریابی مدرس بازاریابی مدرس فروش مدرس برند مدرس مذاکره
 

مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت  مدرس مدیریت استاد مدیریت آموزش مدیریت تدریس مدیریت 

شورای شهر صدرا

لیست امید شهر صدرا

بهزاد حسین عباسی کاندید شورای شهر صدرا شیراز 96

انتخابات شورای شهر صدرا شیراز 96 نامزد اطلاح طلب شهر صدرا

بهزاد حسین عباسی کاندید شورای شهر صدرا شیراز 96

انتخابات شورای شهر صدرا شیراز 96 نامزد اطلاح طلب شهر صدرا

بهزاد حسین عباسی کاندید شورای شهر صدرا شیراز 96

انتخابات شورای شهر صدرا شیراز 96

بهزاد حسین عباسی

استاد بهزاد حسین عباسی با 14 سال سابقه در عرصه کسب و کار و تدریس و آموزش دوره های مدیریت در سمینارها و کنفرانسهای مدیریت و مشاوره سازمانهای ایرانی هم اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینار و دوره های آموزشی ارائه می نماید.

طبق دستور قرآن کریم : ‹‹ و امرهم شوری بینهم ›› و ‹‹ شاورهم فی الامر ›› شوراها ، مجلس شورای اسلامی ، شورای استان ، شهرستان ، شهر ، محل ، بخـش ، روسـتا و نظـایر اینهـا از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند .
موارد ، طرز تشکیل و حدود اختیارات و وظـایف شـوراها را ایـن قـانون و قـوانین ناشی از آن معین می کند .


09121724677
Behzadabbasi.ir
Behzadabbasi.com
Behzad-abbasi.ir

کلمات کلیدی

بهزاد حسین عباسی

اخبار شهر صدرا

شورای شهر صدرا

انتخابات شورای شهر صدرا 96

اخبار انتخابات شهر صدرا

انتشار غیر قانونی لیست امید شهر صدرا

بهزاد حسین عباسی اصلاح طلب هستم

افتتاح بیمارستان پیوند اعضاء بوعلی سینا در شهر صدرا

اعتلافهای شهر صدرا

لیست انتخابات شورای شهر صدرا

قوانین شورای شهر

کاندیداهای شورای شهر صدرا

کاندیدای شورای شهر صدرا

نامزد اصلاحات در شیراز

لیست اصلاحات انتخابات شورای شهر صدرا

لیست اصلاحات انتخابات شورای شهر شیراز

استاد بهزاد حسین عباسی

انصراف از لیست امید به نفع اصلاح طلبان

نتایج انتخابات شهر صدرا

آرش جوکار عضو شورای شهر صدرا

کاظم قائدی عضو شورای شهر صدرا

مهدی کشاورزی عضو شورای شهر صدرا

مسعود رحیمی عضو شورای شهر صدرا

علی‌رضا فریدونی عضو شورای شهر صدرا

عبدالرضا اتحادپور عضو شورای شهر صدرا

رحمان چوبینه عضو شورای شهر صدرا

خسرو رزمجویی عضو شورای شهر صدرا

حمیدرضا صادقی عضو شورای شهر صدرا

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر صدرا

ابوالحسن گودرزی عضو شورای شهر صدرا

http://forsatnet.ir/school-business/management-business/773-4.html

گفت وگوی فرصت امروز

گفت وگوی «فرصت امروز» با بهزاد حسین عباسی، مدرس و مشاور مدیریت / اشتغال زایی و رونق کسب و کار از کانال شورای شهر

شورای شهر نهادی است که نقطه عطفی در مدیریت محلی کشور محسوب می شود به طوری که می تواند در اموری همچون تحلیل کسب و کار ها به عنوان بانی عمل کند و با ارائه طرح های مناسب در خروج از رکود اقتصادی کشور و رونق کسب و کارها نقش مهمی داشته باشد. این در حالی است که با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر را نیز پیش رو داریم و این موضوع با توجه به مشکلات اشتغال در کشور اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.


از این رو «فرصت امروز» در گفت وگویی با بهزاد حسین عباسی، مدرس و مشاور مدیریت و فعال در زمینه های تصمیم گیری های شهری و کسب و کار با سابقه بیش از 1700 مشاوره خروج از ورشکستگی، به بررسی نقش شورا ها در اشتغال زایی و بهبود کسب و کارها پرداخته که در ادامه می خوانید.




همان طور که مستحضرید تقریباً همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر هم در حال برگزاری است. از دید یک متخصص حوزه کسب و کار تفاوت های انتخابات شوراها با سایر انتخابات را در چه مواردی می بینید؟


زیرساخت کسب وکار از شهرها شروع می شود، ورود افراد متخصص به این حوزه باعث ایجاد زیرساخت و ارائه مشاوره مناسب و در نهایت ایجاد تخصص و ورود سرمایه گذاران به شهر می شود. فراموش نکنید مشکل کشور ما علاوه بر ایجاد شغل کمبود پرسنل متخصص در کسب و کارها نیز هست. فضای شهری مهم است. اما مشاهده کننده این فضا مهم ترین موضوع شهر است. بررسی و تحلیل همه کسب و کارها باید یک بانی داشته باشد و این موضوع می تواند با اعضای شورای شهر باشد.


باتوجه به اینکه شوراها در شهرها دارای قدرت اجرایی بالایی هستند این توان را در حوزه کسب و کار چگونه ارزیابی می کنید؟


تخصص در کسب و کار به همراه دلسوزی باعث همراهی و همکاری اعضای شوراها با کسب و کارها می شود و همدلی آنها، ارائه مشاوره و تصویب طرح های مناسب باعث رونق اقتصادی و ایجاد شغل و برون رفت از رکود می شود. حال زنگ تخصص در شورا به صدا در می آید و اعضای شورای به سوی کسب و کار می روند تا بتوانند قوانین جدیدی را برای کمک به آنها درخواست کنند.


اگر یکی از دغدغه های شهر اشتغال آن باشد نقش شورا را در رفع این دغدغه به چه صورت می توان دید و آیا توان قانونی و اجرایی برای تأثیر گذاری در حوزه اشتغال زایی وجود دارد؟


خلا قانونی دراین نکته باعث اتلاف نیروی تخصصی شده است به نظر من وقتی افراد متخصص کسب و کار وارد حوزه شهری شوند خود به خود این موضوع اهمیت پیدا کرده و قوانین نیز تغییر خواهند کرد. اعضا باید به دنبال رفع دغدغه کسب و کارها و ایجاد تخصص در شهر باشند. فردی که از مدیریت اجرایی کسب و کار اطلاع علمی و عملی ندارد چطور می تواند وارد این حوزه شود. باید به دنبال بررسی قوانینی باشند که کارآفرینان و صاحبان کسب و کارها را حمایت کند. رسیدگی، مشاوره و آموزش علمی به پرسنل و مدیران کسب و کارها باعث کمتر شدن ورشکستگی ها و تعطیلی کسب و کارها خواهد شد.


نقش شورای شهر در قبال کسب و کارهای راکد و غیر فعال هر شهر چگونه می تواند باشد؟


برنامه ریزی، همراهی، داشتن اطلاعات و جلسه با مدیران این کسب و کارها و همچنین پیگیری دغدغه های آنها. باید صدای کسب و کارها شنیده شود. تصمیمات اشتباه و ارائه برخی از مجوزهای تجاری باعث فلج شدن اقتصاد در خیلی از شهرها شده است. برنامه جامع برای عارضه یابی و رفع مشکلات در حوزه کسب و کار می تواند فشار مشکلات را از دوش مدیران بر دارد.


به عنوان یک فعال حوزه کسب و کار انتظارات و خواسته های شما از اعضای شورای شهر چیست؟


جواب گویی، اشتغال، تمرکز، تخصص، مدیریت شهری و کسب و کار، توجه به بانوان سرپرست خانوار و جوانان جویای کار. باید قوانین جدیدی را تقاضا کنند تا به عنوان حامی دولت از پایین ترین سطح حامی اشتغال، تولید و کارآفرینی باشند. حذف رانت و عدم ارائه مجوزهای خاص تجاری باعث حذف نشدن خیلی از کسب و کارها و تقویت آنها و از بین نرفتن اشتغال می شود.


با توجه به اینکه در ادوار گذشته یکی از تکراری ترین شعارها و وعده های انتخاباتی اشتغال زایی و اهمیت دادن به کارآفرین بوده است، چرا واقعاً آثار این وعده ها در مقیاس شورای شهر که اجرایی ترین و عملیاتی ترین سطح دموکراسی است و به راحتی می توان خیلی از مسائل اساسی دراین حوزه را رفع کرد نشانی چشمگیری تاکنون نداشته است؟


نداشتن تخصص کسب و کار، فقدان برنامه عملیاتی و تمرکز روی مسائل ساخت و ساز و دغدغه های شخصی اعضای شورای شهر، فراموشی اشتغال و کارآفرین را به دنبال دارد و دلیل اصلی بی توجهی به کسب و کارهاست نداشتن دغدغه اشتغال کارآفرین را فلج می کند. کارآفرین همیشه تنها بوده و وقتی کار را شروع می کند نمی داند چه اتفاقی قرار است برایش رخ دهد. 


به محض بازگشایی کسب و کار خیلی از سازمان ها به سراغ کارآفرین می آیند برای دریافت هزینه، به هر نوعی این حمایت وجود ندارد. اگر حمایت شود فضای اقتصاد کشور بارور و تمرکز دولت روی حمایت بیشتر می شود. چه کسی بهتر از شورا می تواند وارد این موضوع شود.


اگر قرار باشد به عنوان فعال حوزه کسب و کار توصیه ای را برای موفقیت کاندیداهای این دوره شورای شهر بیان کنید چه مواردی برای شما پر اهمیت است؟


برای ارتقای دانش مدیریت مردم تلاش کنند. دغدغه تخصص جوانان را داشته باشند، تخصص اگر موجود باشد شغل متخصصش را پیدا می کند. حضور علمی و عملیاتی خود را با کارآفرینان بیشتر کنند و شهر را با برنامه منظم و هدفمند مدیریت کنند. ببینند چه سازمان ها و افرادی سراغ کارآفرین می روند برای دریافت هزینه، این موارد را تعدیل کنند. کارآفرین واقعاً نمی تواند نفس بکشد با این همه فشار مشکلات. خیلی از افراد با یارانه ها زندگی را سپری می کنند.


باید با آموزش و حمایت سعی درافزایش درآمد خانواده ها کنند. مشکل کمیته  امداد عدم خروج افراد تحت سرپرستی این سازمان است. با برنامه ریزی های کارآفرینانه برای این افراد مشکل کمیته  امداد را حل کنند. این افراد قدرت ریسک پایین دارند، باید با برنامه ریزی و آموزش این مورد را برطرف کنند.


با توجه به حضور بسیاری از چهره ها در شورای شهر و ناکارآمدی خیلی از این چهره ها و عدم تخصص درحوزه شهری دیدگاه شما با محوریت کسب و کار و حضور در کرسی شهر چیست؟


چهره ها یا مهندسان ساخت و ساز با معماران و. . . دغدغه خودشان را دارند، درگیری خود را دارند، به دنبال برنامه های خود خواهند بود اما متخصص حوزه شهری و کسب و کار دغدغه شهر خودش را دارد، نگران مشکلات شهری است چون مشکلات را دیده و درک می کند، چون با مدیران کسب و کار نشست و برخاست می کند. این کرسی را باید به اهل متخصص داد.


مردم باید سوابق کاندیداها را مطالعه کنند و قومیتی رأی ندهند. این شهر آینده خودشان و فرزندان آنهاست. خیلی از شهرها از حضور سازمان ها محرومند مانند تربیت بدنی، نظام مهندسی و. . . ورود این سازمان ها کسب و کارها را تقویت می کند. کسی که معروف و چهره است نیازی به معروفیت ندارد پس کار اجرایی کمتری می کند و به حفظ آنها می پردازند و بعضی از افراد تخصص چندین دوره شورای شهر را دارند ولی دریغ از یک کار اجرایی برای کسب و کار و حل مشکلات شهری.

 

چه جایگاهی را برای تخصص های شهری و مدیریتی به خصوص با رویکرد کسب و کار و اقتصاد در این پارلمان شهری می دانید؟


ایجاد یک کارگروه تخصصی اعضای شورا را اجبار به جواب گویی در این حوزه و ارتقای تخصص شان می کند. حال آنها مجبورند فضای کسب و کارها را ارتقا، منابع انسانی را آموزش، سرمایه گذاران را دعوت و در نهایت پاسخگوی اجرای طرح خود باشند. کار از شعار دادن گذشته، ما می توانیم با حمایت دولت رکود را ازبین ببریم. وقتی کارگروه اشتغال و کارآفرینی ایجاد شود مدیریت آن را باید متخصص کسب و کار به عهده بگیرد و در نهایت حالا از زیرساخت مشکل اشتغال رفع می شود. اینجا شعار جواب نمی دهد حرف، حرف اجرا و تخصص است.


جمع بندی خود را از مباحث بیان شده مطرح بفرمایید؟


مردم سوابق را مطالعه کنند و بعد از انتخاب، وعده ها را پیگیری کنند. حالا به این طریق شعارها جای خود را به وعده های اجرایی می دهد. از مسئولان شورا برای اشتغال، کارآفرینی، آموزش تخصص به افراد برای ورود به بازار کار برنامه زمانبندی اجرا بخواهند. با برنامه اجرایی وضعیت کسب و کارها مشخص می شود، و حالا جای خالی عارضه یابی مشکلات کسب و کارها به شدت احساس می شود. وقتی تا به این حد ریز می شویم از محله، شهر و استان وضعیت کسب و کارها مشخص می شود.


هر عضو شورا مسئولیت را بر دوش خود احساس می کند و حال دولت نقش حمایتی خود را باید ایفا کند، به این طریق توان ایجاد اشتغال در کشور بیشتر شده و با ایجاد کارگروه ایده باید ایده های جدید کسب و کار استخراج و در خود شهر با ورود سرمایه گذاران اجرا شود. هر شهر باید با برند محصول و صنعت خود شناخته شود حالا فضای صادرات جدی می شود.


باید جشنواره های کسب و کار برگزار شود. اگر شورا بتواند در هر خانواده یک مدیر کسب و کار ایجاد کند انتظارات مردم را بالا می برد، حالا باید به این انتظارات پاسخ دهد. برای پاسخ گویی به این انتظارات طرح و ایده دهد و برای اجرای ایده ها قانون های جدید نیاز است.




بهزاد حسین عباسی

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی' مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی' مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی